Ismerd meg új digitális szolgáltatásainkat, és intézd egyszerűen napi pénzügyeidet az új OTP InternetBankban vagy az OTP MobilBankban.

Még nem regisztráltál?
 

További internetbank és mobilbank funkciók

Persely funkció

Takarékoskodás digitális Persellyel. Rendszeres átvezetés és eseti befizetés a Perselybe.

  • Szeretnél egyszerűen félretenni céljaidra?
  • Hogyan nyithatsz Perselyt?
  • Rendszeres átvezetés és eseti befizetés a Perselybe
  • Pénz kivétel bármikor a Perselyből
Bővebben

Átutalások

Számlabontó, azonnali, időzített és rendszeres átutalások, fizetési kérelmek, tippek a Partnerek kezeléséhez.

  • Számlabontó
  • Azonnali átutalások
  • Időzített és rendszeres utalás
  • Fizetési kérelmek
  • Tippek a Partnerek kezeléséhez
Bővebben

Profilok kezelése

Vállalkozói és lakossági számlák kezelése, számlák közötti váltás, számlaegyenlegek.

  • Lakossági és vállalkozói számlát is kezelsz?
  • Hol találom a számláimat?
  • Miért látok több egyenleget?
  • Hogyan tudok váltani a számlák között?
Bővebben

Kiadásfigyelő funkció

Kiadások csoportosítása, testreszabás, átsorolás másik kategóriába, új kategória létrehozása.

  • Hogyan csoportosítják a kiadásaim?
  • Hogyan szabhatom testre a Kiadásfigyelő funkciót?
  • Melyik számlám kiadásait látom a Kiadásfigyelőben?
  • Hogyan tudom átsorolni a kiadásaimat másik kategóriába?
  • Hogyan tudok új, egyéni kategóriát létrehozni?
Bővebben

Bankkártyák kezelése

Bankkártya aktiválás, limit beállítások, online kártyás vásárlás, kártyaletiltás.

  • Aktiválni szeretnéd új bankkártyádat?
  • Nagyobb vásárlási limitre van szükséged?
  • Szeretnél online vásárolni bankkártyáddal?
  • Ellopták vagy elvesztetted bankkártyádat?
Bővebben

Számlabefizetés, rezsi

Rezsiköltségeket és beszedési megbízásokat lekérdezése, QR-kódos csekkbefizetés.

  • Szeretnéd egy helyen látni a rezsiköltségeket?
  • Hol találom a beszedési megbízásokat?
  • Hogyan tudok csekket befizetni QR-kóddal?
Bővebben

Minden számla egy helyen

Tranzakciók listázása, OpenBank szolgáltatás, SZÉP-kártya egyenleg lekérdezés.

  • Hol találom a tranzakcióim listáját?
  • Más banknál vezetett számláim egyenlegét is láthatom?
  • SZÉP kártya egyenlegem és tranzakcióim is elérhetőek?
Bővebben

Bankfióki kapcsolat és árfolyamok

Fióki időpontfoglalás, fiók és ATM kereső, árfolyam kalkulátor.

  • Hogyan tudok fióki időpontot foglalni online?
  • Hogy találom meg a legközelebbi fiókot és ATM-et?
  • Hol tájékozódhatok a valuta- és devizaárfolyamokról?
Bővebben

Vásárlási kedvezmények

Vásárlási kedvezmények aktiválása, Kedvezményprogram értesítések beállításai.

  • Hogyan vehetek igénybe vásárlási kedvezményeket?
  • Hol tudom aktiválni a kedvezményeket?
  • Hogyan tudom személyre szabni a Kedvezményprogram értesítéseket?
Bővebben

Mobiltelefon egyenleg feltöltés

Mobiltelefon egyenleg feltöltés néhány kattintással.

  • Hogyan tudok mobiltelefon egyenleget feltölteni?
  • Milyen szolgáltatókhoz tartozó mobilegyenleget tudok feltölteni?
  • Mekkora összeggel tölthetem fel az egyenlegemet?
Bővebben

Megtakarítások kezelése

Állampapír vásárlás, betétlekötés, megtakarítások követése.

  • Az összes megtakarításodat egy helyen követheted.
  • Befektetési jegyet vásárolnál?
  • Szeretnél Gépkocsinyeremény-betétet vásárolni?
  • Betétet kötnél le?
  • Szeretnél állampapírt vásárolni?
Bővebben

Személyi kölcsön igénylés

Online személyi kölcsön igénylés az internetbankban.

  • Hogyan tudok internetbankon keresztül kölcsönt igényelni?
  • Mi a kölcsönigénylés folyamata?
Bővebben

Biztosítások

Online biztosítások igénylése és lekérdezése.

  • Utasbiztosítást szeretnél kötni?
  • Fent szeretnéd tartani megszokott körülményeid a nehéz helyzetekben is?
  • Le szeretnéd kérdezni biztosításaidat?
Bővebben

Pénztári megtakarítások

Lakástakarék Prémium online szerződéskötés.

  • Szeretnél Lakástakarék Prémium megtakarítást kötni?
  • Hogyan tudom egyszerűen megkötni kalkulátor segítségével?
Bővebben

Ha még nem regisztráltál

Az új internet- és mobilbank használatához - meglévő OTPdirekt internetes szolgáltatásoddal - csak egy gyors regisztráció szükséges, Ekkor tudod megkötni az új szolgáltatásainkhoz szükséges új Digitális Szolgáltatási Szerződést is.Az új szerződés megkötése azért szükséges, mert a megújult felületek számos olyan funkcióval rendelkeznek, amelyekre a meglévő szerződésed nem terjed ki.

A regisztrációt elindíthatod:

Regisztrálj egyszerűen meglévő internetbankodba belépve!

Utána be tudsz lépni az új internetbankba és letöltheted az új MobilBankot is.
Nem emlékszel a jelszavadra?

Belépek és regisztrálok

Kipróbálnád az új mobilbankot is? Regisztrálj az app-ban!Android 7 és e felett, iOS 15 és e felett

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Videó a mobilbanki regisztrációról

Ugrás a Google Play ÁruházbaUgrás az App Store Áruházba

Kipróbálnád az új mobilbankot is? Regisztrálj az app-ban!Android 7 és e felett, iOS 15 és e felett

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Videó a mobilbanki regisztrációról


Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében az új OTP MobilBank alkalmazás nem elérhető.

Még nincs az OTP Banknál számlád?

A számládat bankfiók felkeresése nélkül, online is megnyithatod!

Mobilbankban néhány lépésben

  • Ha már elmúltál 18 éves és
  • 2016. január 1. után kiállított személyazonosító igazolványod van

Android 7 és e felett

A telefonod kamerájával olvasd be a QR-kódot és töltsd le az OTP MobilBankot a Google Play áruházból!

iOS 15 és e felett

A telefonod kamerájával olvasd be a QR-kódot, így letöltheted az OTP MobilBankot az App Store-ból!

Töltsd le az OTP MobilBankot!

Ugrás a Google Play ÁruházbaUgrás az App Store Áruházba

Hogyan működik a mobilbankos számlanyitás?

  • 1. Add meg a belépési adataidat!
    Ezekre később a mobil- vagy internetbank használatakor is szükséged lesz.
  • 2. Válaszd ki a bankszámlát!
  • 3. Azonosítsd magad!
    Az azonosítás során le kell fotóznod a személyazonosító igazolványodat, majd a telefonod NFC funkciójával fogjuk letölteni az e-személyid chip kártyáján tárolt adatait. Végül egy rövid selfie videót kell készítened.
  • 4. Véglegesítsd a szerződést!

Az igénylést követően legkésőbb 2 munkanapon belül e-mailben értesítünk. A bankkártyádat és a PIN-kódod kb. 7-10 nap múlva postán kapod meg.

Gyakran ismételt kérdések

Szerződés, regisztráció

Az új internetbankban és az új mobilbankban számos olyan új funkciót használhatsz, amelyekre a meglévő OTPdirekt-szerződésed nem terjed ki. Ilyen például, hogy az internetbankba e-mail-címmel is be tudsz jelentkezni a számlaszám vagy a HAZ-azonosító megadása helyett.

Ahhoz, hogy az új funkciókat használni tudd, új szerződést kell kötnöd az OTP Bankkal – az új szerződésekkel egy időben fokozatosan kivezetjük a meglévő OTPdirekt szerződéseket.

Helyette egy új Digitális Szolgáltatási Szerződést vezetünk be több lépésben. Az első fázisokban az új szerződés keretein belül csak a lakosság számára fogunk internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásokat biztosítani.

Mi a legfőbb különbség az OTPdirekt és a Digitális Szolgáltatási Szerződés között?

  • lehetőséged van e-mail-címmel azonosítanod magad, így az internetbanki belépéshez nem kell megadnod a számlaszámodat vagy a HAZ-azonosítódat,
  • lesz egy saját felhasználói profilod, mivel az új rendszer ügyfélalapon kezeli a szerződéseket természetes személyek esetén.

A Digitális Szolgáltatási Szerződés regisztrációt négyféleképpen tudod elindítani:

  1. Az OTPdirekt internetbankból -> Igénylések / Új internetbank regisztráció
  2. Az új OTP MobilBank letöltése után
  3. A www.otpbank.hu/internetbank oldalon

Az 1. esetben egyszerűbben, belépés és a regisztráció elindítása után az e-mail cím megadása lépéstől folytatódik a folyamat.

Amennyiben a 2-3. lehetőséget választod, akkor így tudsz regisztrálni:

  1. Látogass el a www.otpbank.hu/internetbank oldalra, és kattints a Regisztrálok az új internetbankba linkre; vagy ha a mobilbanki alkalmazásban szeretnél regisztrálni, akkor válaszd a „Még nincs e-mailes azonosítóm” lehetőséget.
  2. Add meg az OTPdirekt internetbanki belépéshez használt adataidat: HAZ-azonosító, számlaszám és jelszó. (Ha nem emlékszel az azonosítódra vagy a jelszavadra, új jelszót tudsz igényelni.)
  3. Add meg azt a megerősítő kódot, amelyet a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámodra küldünk SMS-ben.
  4. Add meg azt az e-mail-címed, amelyet a későbbiekben használni szeretnél a belépéshez.
  5. Hozz létre egy kellően erős jelszót, amellyel a jövőben beléphetsz az OTP digitális szolgáltatásaiba. Javasoljuk, hogy a jelszó legalább 8 karakter hosszú legyen és tartalmazzon kis- és nagybetűket, valamint számot is.
  6. Ezt követően tekintsd át és fogadd el a szerződéses feltételeket és a kapcsolódó dokumentumokat:
    • Digtális Szolgáltatási Szerződés
    • Hirdetmény
    • Üzletszabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
  7. Utolsó lépésként erősítsd meg a digitális fiókod regisztrációját arra a linkre kattintva, amelyet a korábban megadott címedre küldött megerősítő e-mailben küldünk el neked.

Android (minimum 7.0): https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.otpbank.mobile

iOS (minimum 15.0): https://apps.apple.com/app/id1403268557

Az új MobilBanki alkalmazás elindítása után egy rövid, egyszerű regisztráció szükséges. Ennek lépései:

  1. Ha már rendelkezel e-mailes azonosítóval, válaszd ezt a lehetőséget.
  2. Add meg az e-mail-címet és a hozzá tartozó jelszót.
  3. Add meg azt a megerősítő kódot, amelyet a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámodra küldünk SMS-ben.
  4. Hozz létre egy 6 jegyű PIN-kódot.
  5. Ha a mobil készüléked alkalmas rá, és szeretnéd ujjlenyomattal / FaceID-val azonosítani magad a későbbiekben, akkor a következő képernyőn lehetőséged van ezt a lehetőséget aktiválni.
  6. Ha szeretnél Push értesítéseket kapni a tranzakcióidról, kártyás vásárlásaidról, itt tudod engedélyezni.

A mobilbank teljes körű használatához és a QR-alapú jóváhagyáshoz aktiválnod kell a mobilbanki regisztrációdat egy SMS-kóddal.

Ezt legkorábban 24 órával a regisztrációd után teheted meg, amelyre egy push üzenettel is emlékeztetünk majd.

Többféleképpen tudod aktiválni a regisztrációdat:

  • vagy rákattintasz a push értesítésre, amit a regisztráció megerősítéséről küldtünk neked, és megadod azt a megerősítő kódot, amit a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámodra küldünk el,
  • vagy indítasz egy olyan tranzakciót, amit SMS-ben hagysz jóvá,
  • továbbá lehetőséged van a Beállítások / Aktiváció menüpontból aktiválni a regisztrációd.

Elsőként az internetbank és a mobilbank érhető el az új szerződéssel, de az igénybe vehető szolgáltatások köre folyamatosan bővül.

Az új Digitális Szolgáltatási Szerződés és az OTPdirekt szerződés még érvényben maradnak, egymással párhuzamosan, így a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat is használhatod.

Terveink szerint fokozatosan kivezetjük az OTPdirekt szerződést, ezzel együtt pedig a jelenlegi lakossági OTPdirekt internetbank- és OTP SmartBank szolgáltatás is megszűnik majd. Ennek első lépéseként a lakossági OTP SmartBank szolgáltatás 2022. március 24-től kivezetésre került, helyét az új OTP MobilBank vette át. A kivezetés után a lakosság részére már csak az új szerződések fognak élni, és az ehhez kapcsolódó új internetbanki és mobilbanki szolgáltatások fognak működni.

Az új digitális szolgáltatásokat folyamatosan fejlesztjük, ezért a meglévő OTPdirekt szolgáltatásokkal átmenetileg párhuzamosan működnek. Az átmeneti időszakot figyelembe véve, az új szolgáltatások használatáért egyelőre nem számítunk fel külön havidíjat (lsd. aktuális hirdetmény szerint), és bármikor le is mondhatod azokat az üzletszabályzatban foglaltak szerint. Az átmeneti időszak lezárulásáról értesíteni fogunk.

A regisztrációd törléshez nem elég csak az alkalmazást törölni a készülékedről, hanem magát az eszközregisztrációt is törölnöd kell.

Ezt megteheted az applikáció Beállítások menüpontjában, a „Regisztráció törlése” gombra kattintva, vagy az internetbank Beállítások / Eszközök áttekintése, letiltása menüpontban.

Segítségre van szükséged?

Amennyiben elfelejtetted a bejelentkezéshez használt email címedet vagy jelszavadat, ezek módosítása az alábbi csatornákon lehetséges:

E-mail cím: ez esetben kérjük, jelezd felénk

  • OTP Bankfiókban vagy
  • az OTP Internetbankban elérhető Chat szolgáltatás használatával vagy
  • telefonos ügyfélszolgálaton keresztül

és munkatársaink törlik a Digitális Szolgáltatási Szerződés (DSZ) regisztrációdat. A törlésről munkatársaink visszajeleznek neked, ami után megismételheted a regisztrációt.

Jelszó:

  • Új kezdeti jelszó megadása kezdeményezhető az internetbanki bejelentkező képernyőn az „Elfelejtettem a jelszavam” funkció használatával,
  • vagy bankfióki ügyintézés keretében ideiglenes jelszó küldése kezdeményezhető.

Ha megváltozott az OTPdirektből automatikusan átvett azonosító mobiltelefon számod, azt bankfióki ügyintézés keretében van lehetőséged módosíttatni. Fontos, hogy a telefonszám módosítása iránti igényt külön-külön szükséges jelezni a DSZ és az OTPdirekt esetében, mert az egyik szolgáltatás esetében elvégzett módosítás nincs hatással a másik szolgáltatáshoz kapcsolódóan nyilvántartott telefonszámra.

Ha az új internetbank vagy mobilbank nem működik megfelelően, vagy bármilyen észrevételed van, kérjük, jelezd az e-mail címen vagy a +36 (1) 3 666 388 telefonszámon.

Kérjük, a gyors és hatékony vizsgálat érdekében feltétlenül adj meg minden fontos információt, legfőképpen az alábbiakat:

  • Neved
  • Digitális Szolgáltatási Szerződésben megadott e-mail címed
  • A kapott hibaüzenet vagy a tapasztaltak minél pontosabb leírása
  • A hiba reprodukálásához szükséges lépések, képernyőképek

Hirdetmény, üzletszabályzat

Kiemelkedő digitális hitelintézet. DJP partnerAz OTP Bank 2021-ben elnyerte a Digitális Jólét Program kiemelkedő digitális hitelintézet védjegyét. A bank fejlesztéseivel, a Digitális Jólét Programban foglalt elvekkel összhangban, elősegíti a digitális átalakulást, mint átfogó, esélyteremtő társadalmi változást, amelynek középpontjában ügyfelei állnak.