1. A pályázat címe és célja
A pályázat címe: „Civil szervezetek 2021. évi működési támogatása”.
A pályázat célja:
A pályázat keretében az alábbi meghatározott működési célokra igényelhető támogatás:
- banki szolgáltatások díja;
- könyvelési díj;
- irodaszer-beszerzés;
- nyomtatvány-beszerzés;
- közjegyzői díj;
- ügyvédi díj;
- pályázatkezelési rendszer használati díja;
- gépjármű üzemeltetésével összefüggő karbantartási, kisjavítási szolgáltatások költsége (kivéve: a járművekhez hajtó- és kenőanyagok beszerzése után fizetett vételárat), a gépjármű felelősségbiztosítás és a műszaki vizsgáztatás költsége;
- munka-és védőruha beszerzése;
- alapszabályban meghatározott alaptevékenységgel összefüggő informatikai eszközök és egyéb tárgyi eszközök beszerzése.
A támogatással az önkormányzat elismerését és megbecsülését nyilvánítja ki azon civil szervezetek felé, akik a helyi közéletben aktívan részt vállalnak, és ennek megfelelően végzik tevékenységüket, valamint célja az önkormányzattal való partneri kapcsolat előmozdítása és a helyi szervezet közéletre gyakorolt hatásának növelése.
2. Támogató megnevezése
Dombrád Város Önkormányzata (székhely: 4492 Dombrád, Szabadság tér 2.)
3. A pályázat benyújtására jogosultak meghatározása
Pályázat benyújtására jogosult a Dombrád Város közigazgatási területén működő, ott székhellyel rendelkező az államháztartás körébe nem tartozó jogi személyek és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek (együtt: Támogatást kérő).
Támogatásban részesülhet az a Támogatást kérő:
a) amely az Önkormányzathoz támogatás iránti írásbeli kérelmet nyújtott be,
b) amely a korábban kapott támogatással határidőre, hitelesített bizonylatokkal elszámolt,
c) amelynek a helyi és állami adóhatósággal szemben lejárt tartozása nincs, és
d) amelynek az Önkormányzat, az Önkormányzat költségvetési szervei, valamint gazdasági társaságai felé nincs lejárt határidejű tartozása.
A teljes tartalom letölthető a csatolt mellékletben.